אב ובן – קט סטיבנס\ father and son – cat stevens – בתרגום חופשי


 

אב: זה לא זמן לשנות
הרגע, קח את זה בקלות.
אתה צעיר, זה אתה,
יש לך כל כך הרבה ללמוד.

מצא בת זוג, התמסד.
אם תרצה, תתחתן.
תסתכל עלי, אני זקן, אך מאושר.

 פעם הייתי בגילך,
ואני יודע שזה לא קל,
להיות רגוע כשמגלים
שמשהו מתרחש.

אבל קח את הזמן, תחשוב הרבה, למה.
תחשוב על כל מה שיש לך.
אתה תהיה כאן גם מחר,
אך חלומותיך לאו דווקא.

 בן: איך אפשר להסביר.
כשאני מנסה הוא מסתובב שוב.
זה תמיד היה אותו סיפור ישן.

מהרגע שיכלתי לדבר
הורו עלי להקשיב.
עכשיו יש דרך,
ואני יודע, אני בה.
אני יודע, חייב ללכת.

 אב: זה לא הזמן לשנות.
רק תשב, קח את זה באיטיות.
אתה עוד צעיר, זה אתה.
יש עוד כל כך הרבה שאתה צריך לעבור.

מצא בת זוג, התמסד.
אם תרצה תוכל גם להתחתן.
הסתכל עלי, אני זקן, אך מאושר.

בן: כל הזמן שבכיתי,
החזקתי את כל הדברים שידעתי בפנים.
זה קשה, אך זה קשה יותר להתעלם מזה.
אם הם היו צודקים, הייתי מסכים,
אבל זה את עצמם הם מכירים לא אותי.

עכשיו יש דרך,
ואני יודע שאני צריך ללכת בה.
אני יודע, אני חייב ללכת.

Father: It's not time to make a change,
Just relax, take it easy.
You're still young, that's your fault, There's so much you have to know.

 Find a girl, settle down,
If you want you can marry.
Look at me, I am old, but I'm happy.

 I was once like you are now,
and I know that it's not easy,
To be calm when you've found
something going on.

But take your time, think a lot, Why, think of everything you've got.
For you will still be here tomorrow,
but your dreams may not.

 Son: How can I try to explain, cause when I do it turns away again.
It's always been the same, same old story.

From the moment I could talk
I was ordered to listen.
Now there's a way
and I know that I have to go away.
I know I have to go.

 Father: It's not time to make a change,
Just sit down, take it slowly.
You're still young, that's your fault,
There's so much you have to go through.

Find a girl, settle down,
if you want, you can marry.
Look at me, I am old, but I'm happy.

Son: All the times that I cried,
keeping all the things I knew inside,
It's hard, but it's harder to ignore it.
If they were right, I'd agree,
but it's them they know not me.

Now there's a way
and I know that I have to go away.
I know I have to go.


פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על אב ובן – קט סטיבנס\ father and son – cat stevens – בתרגום חופשי

  1. פינגבאק: שיח דורות – התמודדות על שינוי המציאות | פתיליה

להשאיר תגובה

