בחירות- חורחה לואיס בורחס

בחירות / חורחה לואיס בורחס

לו יכולתי לחיות את החיים שלי מחדש,
הייתי עושה בפעם הבאה יותרטעויות.
לא הייתי מנסה להיות כל כך מושלם
הייתי חי בפחות שליטה
הייתי יותרטיפש ממה שהייתי
בעצם הייתי לוקח מעט מאוד דברים ברצינות.

הייתי לוקח יותר סיכונים
הייתי נוסע יותר
הייתי מתבונן ביותרשקיעות
הייתי מטפס על יותר הרים
הייתי שוחה ביותר נחלים
הייתי נוסעלמקומות שאף פעם לא הייתי
הייתי אוכל יותר גלידות ופחות מרק.

היו לי יותר בעיות אמיתיות
ופחות בעיות דמיוניות.

אני הייתי אחד מהאנשים האלה
שחיו בצורה הגיונית ומועילה
כל דקהמחייהם.
כמובן שהיו לי רגעים של אושר,
אבל לו יכולתי לחזור לאחור
הייתימנסה שיהיו לי רק רגעים טובים,
ובמקרה שאתם לא יודעים –
החיים הם בסך הכולאוסף של רגעים קטנים
אל תפספסו את זה כאן ועכשיו.

אני הייתי אחד מאלה
שאף פעם לא הלך לשום מקום בלי מד חום,
כרית מיםחמים,
מטריה ומצנח,
לו יכולתי לחזור לאחור
הייתי נוסע עם פחות משקל.

לו יכולתי לחיות את חיי עוד פעם
הייתי מתחיל ללכת יחף מתחילת האביב
והייתי ממשיך ללכת יחף עד סוף הסתיו.
הייתי עושה יותר סיבובים בקרוסלות
הייתי מתבונן ביותר זריחות
הייתי משחק עם יותר ילדים
אם עוד היו לי כלחיי לפני.

אבל אני בן 85

ואני הולך למות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

